the game is on again.

Gårdagen spenderades nere på Hässleholmsgården med alla HA klasserna.
Det var en riktigt bra dag, fick kontakt med mycket nytt folk & vår klass är som sagt bäst!
jag johannes annika nazmi & erika , ska jobba tillsammans nu några mådagar tillsammans.
Mycket bra människor i den gruppen.
Emelie klarade desutom uppkörningen igår, graattis (y)
så hon sjussade mig lina anna sofie tillbaka till skolan & visst var vi avundsjuka & visst var emelie lycklig! :)
På eftermiddagen träffade jag isak en liten stund, sen var jag upp hos elin & där var henny :)
Sen drog jag hem läste lite i handelsboken :( sen for jag hem till jossis som skulle berätta om hela sin första dag i skolan! kul att det gick så bra för henne :)
Sen stannade jag där hela kvällen & kollade på den tredje vågen. :)


Idag var det givetvis skola igen!
& jag tycker om skolan :) fy vad hemskt det låter men jag gör faktist det :)
Pisamt idag bara när jag matilda annika & jonna skulle äta satt där ett gäng tvåor vid ett bord
& de hade ätit glosoppa ! haha , följde varje steg vi tog ... & jonna klarade givetvis inte av att ta en tallrik ;)
hihi. bra sälskap till maten iallafall + anna & emelie som joinade oss!
Sen hade vi även skolfoto idag :) / :(  vi får se hur det ser ut! haha.
nu ska jag möta upp mallan i stan & sen ska vi ta oss hem till henne.
Kolla en film & käka kladdkaka, myyyys på hög nivå! (y)


puss & godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0