Som om hjärtat slutat slå.

jag vaknade runt 12, gick upp & kollade in värdret .. ringde en signal till mallan & vi snackade en stund.
Sen gick jag in åt frukost två mackor med skinka & ett glass apelsin jucie :) läste sydsvenskan & vetni vad läskigt ..
vetni vilken film som går ikväll på 4an :O , jo ELIZABEHTTOWN! , hade ingen anning om det & jag såg den igår.

skitskumt, sen gick jag & la mig & läste.. givetvis somnade jag.

Jag läser boken "Självkänsla nu!"


Boken är bra, har inte kommit sålångt , men jag har faktist redan tröttnat lite..
hela boken går ut på att alla är bra precis som dom är &
att man måste ha båda självförtroende & självkänsla,
& ja hon förklarar helt perfekt om hur man ska tänka , göra & säga..
 men det blir lixom lite för mycket.
Det blir för tillgjort & det känns som om man ska göra allt för att vara perket.


Girl´s just wanna have fun
http://www.youtube.com/watch?v=UmzDyOAaRJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0