skitdålig på rubriker!

Men i alla fulla fall, så har jag varit i skolan idag!
Jag hade fyra lektitoner , sista lektitonen var bland det värsta.
Sprängande huvudvärk , 3-4 fyra i klassen hade somnat.
De andra satt & gäspade & halvsov!
haha!
Efter skolan begav vi oss till matrix.
Jag hennys malin linnea & elin var där och fikade.. jätte mysigt.
ni gjorde min eftermiddag & sen frammåt kvällen träffade jag jossan
& önskade henne lycka till med skolan imorrn, det kommer gå bra! (y)
Ikväll har jag bara legat här & glot tv och mysit :)
Imorrn blir det teambilding dag med alla handels 1or på hlmgården.
kan väll bli kul , förutom vädret om det stämmer !
Men nu ska jag sova.

& lycka till emelie med uppkörningen imorrn  (y) ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0