nu eller aldrig, kan du förstår hur jag känner.

ja nu sitter jag här igen , det har slagit över till måndag & jag börjar om ca 10 timmar!
Ska faktist bli skönt att komma in i rutinerna med skolan & allt.
Helgen har varit kort men väldigt skön , men inte så mycket sömn som jag hade önsakt tyvärr!
Ifredes efter skolan åkte jag hem till min käre far, där åt jag något mycket mycket gott!
Kött & klyftpotatis med utsökt sallad & sås. My & Markus var & hälsade på med majsingen :) sötvovve!
På kvällen var jag ensam hemma, för alla var iväg så jag kollade på film & mös med mig själv.
Gick & la mig efter 2 någon gång , men blev väckt vid halv 4 av att max kom hem & han hade varit hos någon vän & krökat,
för han var snabb in på mitt rum & störde sig ... & jag var inte liiiiite trött ^^ haha!
Sen blev det lördag & jag sov & slappade heela dagen.
På kvällen lev det malmö & jag mötte upp mallan där.
Sen gick vi & satte oss en bit utanför stan & pratade & drack!
Sen träffade vi klara thulin isak & en annan kille så satt vi med dom i någon timme.
& på tåget hem träffar jag inte mindre än kungen! haha snacka om att jag blev chockad ! men givetvis trevligt :)
Idag har jag träffat mallan henny och linnea , vi snackade mest & så,
Sen drog jag hem till jossis & fy vad jag hade saknat dig !!!
Sen kollade vi på allfadji ^^ (lol) & sen kom mallis med godis & så kollade vi på "morgan pållson , världsreportern! "


Jag har precis kollat ett avsnitt av " jakten på nätpedofilerna "
Borde igentligen inte få sändas på tv tycker jag, visst är det ganska underhållande men
jag menar hade min mamma kollat på det & jag hadegått i 7an hade jag ju aldrig fått sitta
vid en dator utan min mors närvarande!
Min mamma hade nog trott att alla tjejer i min ålder höll på så med äldre killar,
eller jag rättare sagt att vi var så dumma när de äldre killarna höll på så med oss.
Sen är de synn om killarna/ männen/ gubbarna att de syns på tv för hela världen.
Eller synn om deras familj & deras släkt lixom.
Jag menar hur kul hade det varit att se och få höra vad en person i ens närhet har skrivit
till en underårig tjej & sen när killen blir gripen & total lurad lixom.
De censurerar ju inte bort ansiktet heller.
Men visst jag säger inte att det itne är underhållande , men ja...


nu måste jag sova, det är faktist skola imorgon :)
pussssssssss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0