everthing is you.

skratta inte :) Elin & Malin, i sina bästa år !


dagen kan jag bara se som väldigt bra.
Började morgonen med mina tjejer i sängen.
De sov i flera timmar mer än mig.
jag hann duscha , äta & kolla hela carolas jubleumsshow innan de vaknade.
Sen drog vi till stan & kollat läget på festivalen & slösade upp våra pengar !
men det var bara goda järningar :)
Efter det tog jag bussen hem till henny, så satt vi ute på hennes altan i flera timmar & snackade.
Riktigt skönt!
Om en vecka är det nästan skoldags & då kanske jag till & med är rödhårig, skratta inte !
Det blir nog bra med det, nu ska jag göra vid mig & springa till josse & sen till stan.
SOver hos malin i natt =) <3
´

Josse Malin Henny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0